Pages

06 March 2010

KONVO 2004

huhu.. untie ain uplaoD gambar ni kat facebook.. ain, gambar aku time konvo dulu ntah mane2 ntah.. kat ayie kot.. ko kenal ayie kan??? exbf dulu2.. sume gambar2 aku konvo ader kat dier n dier tak pulangkan semule.. huhuu!! sedey siottt! nie jekla yang ader kot.. yang aku gantung kat umah aku ader 1 n gambar kite berempat (aku, ko, aisyah n sue) ader 1 .. harap2 sue baca entry nie.. dengan harapan kalu sue ader kepingan gambar2 kenangan konvo n gambar kiter ambik kat putrajaya dengan jubah konvo tue.. send la kat facebook eh.. huhu! thanks ain sebab upload gambar nie.. tang! tang!

2 comments:

Suhaila Hassan said...

alamak atul..
gambar2 konvo ms dip, sume dlm album..kena scan la baru leh upload..rindu zaman2 bujang dulu..huhuhu

FaRiNa'S said...

huhuu.. baru kawen da rindu zaman bujang ke??hehhehehe

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.