Pages

02 April 2010

AkibatnyEEE...

huhu.. adesssssss!! tadi aku kuar kejap jek.. Nak beli cili api jekkk.. nak masak xder cili api..
tetiba posmen datang anta baju danish.. aduhhh tak pasal2 aku kena ambik bungkusan tue kat bangi.. penatssnye..
hangin tull la.. memule ingt nak dapat baju danish awal sbb tue takmo letak alamat tempat kije huby.. rupenye lagik lambat aku akan dapat baju tuh.. yelah esok pejabat pos cuti.. ari isnin gak aku kena tuntut bungkusan tue..aduhh!! kalu tak mama da dapat tgok baju danish yang mama beli ikut online ni..huhu! ari isnin.. aku rase ralat lagik nie dalam atii.. kalu aku tau aku kua lambat skit tadiii..huhuhu..sedeyynye!!

nilah baju yang mama beli untuk danishh..
tak tahula danish muat ke tak..waaaaaaaa..kenapa aku kua tadiiii.. kalu tak baju tue telah berada bersamaku sekarang...

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.