Pages

30 June 2010

Saye sangat bengang


saya order baju diatas kat chaka - chaka online.. tapi yang diorder lain, yang dapatnye lain.. saya sangt tension! kerana dier xmau bile saya nak tukar baju tue.. betapa saya rasa tertipu.. saya rasa dia bagi baju yang saiz xsama sebb stok saiz yang saya nak tue dah habis kot.. saya percaya itu.. tapi dier still nak salahkan saya kerana saya order tidak betul..padahal terang2 saya dah tulis ukuran dengan saiz baju seperti yang ditulis dilaman webnye.. fuh! indah khabar dari rupe.. xape, ini hari dier.. saya minta tuhan membalasnya semula.. walaupun dier bukan orang islam, you be should know about it! saya sangat marah..

pada mulanya saya cakap secara baik, tapi tiada jawapan positif yang saya dapat.. saya juga belajar mengenai bagaimana caranya untuk menjadi seorang peniaga yang baik.. iaitu apabila ada orang complain mengenai produk kite.. kite perlu puaskan ati pelangan itu dengan cara menukarkan barang tersebut atau sebagainya.. tapi ini tidak.. tensionnya saya..

7 comments:

FaRiNa'S said...

kesimpulannya mungkin salah saye.. sbb kenape saye beli baju melalui online?? da tahu banyk buruk da baiknya.. dalah baju yang dikirimkan warna putih tapi putih mcm da lusuh..huhu! dugaan buat saya.. farina u need to cool and sabar.. ini sebahagian dari dugaan untuk awak!

Mama Zila said...

publish link dia dkt facebook je..puas ati

rammyd said...

ala letak le link web tuh.. bia orang tahu..

FaRiNa'S said...

mama balqis and mak long syahmi.. sumenye da selesai.. dier pulangkan duit saya smula.. saya tarik balik sumpahan saya.. hihi! sumpahan ke? smoga dier sentiasa berjaya

FaRiNa'S said...

berjaya selepas ini.. tq kawan2 yang prihatin

Gurlish said...

Siot giler..... kalo aku pun aku marah tul....!! Masuk laman web dia ....ko komplen...biar semua org baca weh...!!!

FaRiNa'S said...

xboleh nak masuk da.. aku beli melalui fb then mase aku komplain dier block user name untuk aku.. so aku xleh nak komplen kat wall dier.. ain bukak ok.. aku bukak xle fb dier.. tapi sumenye da selesai.. xder ape yang perlu dimarahkan lagii..

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.