Pages

26 August 2010

Contest Jom ke Terengganu

Tergerak hati untuk join contest nie.. tertarik sbb ader slogan walaupun slogan yang mummy buat ntah ape2 ntah..lagipun mummy memng teringin nak pegi 1 tempat di negeri terengganu.. walaupun daddy orang terengganu tapi xpenah pun bawak mummy ke tempat yang mummy teringin sangt nak pegi tue..

Saya Suka ke Terengganu Kerana..... saya suka makan keropok lekor terengganu.. lagipun saye suke loghat terengganu, bahasanya kadang2 lembut jek bile dengar.. selain tue, saya sangat teringin untuk pegi ke hutan lipur sekayu kerana saya sangat mencintai alam sekitar.. tue jek ke? ermmm rasenye tue jek kot.. huhu

Saya dapat tahu contest ini dari rakan blog saya kak ngahhh
Saya nak tagkan contest nie kepada
  • zila aje
  • ummy dhia - tasha
  • ika pojoe
  • syahmie
  • Angah alifah
  • kak shila
  • kak marsha

hutan lipur sekayu

kawan2 jom kite join contest nie.. syarat - syaratnya leh klik DISINI. Senang dan Mudahkan. Jadi, Selamat Mencuba.

Tarikh Tutup
31hb Ogos 2010

2 comments:

Pakwang said...

Salam, good luck ye.... Tunggu keputusan nanti. :)

FaRiNa'S said...

okey.. tq..hihi

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.