Pages

24 February 2010

i want to syer with u...

kahkah.. cite da lame.. bile tengok sue kawen aku pun macam nak upload gambar2 kawen aku untuk kawan2 yang view blog nie.. hehe.. cerita da berzaman about 2 year long agooo.... macam lame sangt jek kan???

pelamin nie aku yang pilih n aku memang suke ngan pelamin nie..hehhe

yang bawah ni gambar2 mase nikah n outdoor pas majlis nikah 30.05.2008...






malam pas nikah ader majlis malam berinai n potong kek plak.. aku rase amat penat mase nie..huhu!!





gambar bawah gambar mase majlis persandingan 31.05.2008.. time nie aku ambik 2 kameraman sbb takut gambar tak jadi n tak seperti yang aku nak.. huhu! Alhamdullilah gambar yang dihasilkan baik dengan custom album..








ni plak gambar - gambar mase kenduri kat teganu..seminggu pas kenduri kat n.sembilan.. heheh






tema oren.. huhu

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.