Pages

26 November 2010

Danish ala -ala gegurl



gambar yang sengaja diblurkan..hahhaha

Ayukan anak saya.. myb nielah bakal adik danish nanti.. Raisha Amanda Danisha Binti Azhari.. hihihi.. myb second anak akan dapat gegurl atau 3rd anak..hihi..saye xkisah... kalu after nie dapat boy lagik pun saye xkisah.. yelah orang cakap orang yang bersalin bby boy akan still nampak muda.. sbb urat kecantikan xputus lagikk..huhuhu! betulkah? tapi memang ader ustazah saye cite mase sekolah dulu2.. kalu kite bersalin anak lelaki 2 urat kecerdikan kita akan putus (jadi kita akan cepat lupa) kalu kite lahirkan anak pompuan 2 urat kecantikan kita pula akan putus (jadi kita akan nampak tua).. hihi.. kalu kata-kata saye xbetul tolong betulkan ye kawan2!! saye sayang kawan2 saye semua..:)

2 comments:

s.h.a.d.h.i.a said...

comel.. hehehe.. sedap betul nama, ala2 omputih.. hehehe.. ape maksudnye atul? dulu aku pon nak letak raisha.. tp huby tak kasik.. ade maksud tp aku lupa.. amanda maksud ape? danisha?

FaRiNa'S said...

maksud name raisha tue pemimpin.. amanda yang manis.. danisha aku pun ingt da masuk dier ape.. hihih

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.