Pages

02 November 2010

tag dari zila

25 cerita tentang saya..hihi
  1. Saya adalah seorang isteri kepada suami saya, Azhari bin Wahab
  2. Adalah seorang mummy kepada Raiyan Azfar Danish Bin Azhari
  3. saya adalah anak kedua daripada 6 orang adik beradik
  4. Bercita- cita nak menjadi seorang MUMMY dan isteri yang terbaik di kalangan yang terbaik
  5. Sangat suke warna PINK.. hihi
  6. Kuat makan.. xtahu macamane nak kontrol makan
  7. tidak suke memasak walaupun saya suke makan
  8. sangat suke mengemas umah
  9. tidak suke kepada orang yang pengotor
  10. suke makan coklat..
  11. saya sangat sensitif.. mungkin sebab itu saya pilih suami saya sekarang.. suami saya sangat memahami saya
  12. suke kepada raiyan azfar danish bin azhari,,hihi
  13. saya still blaja sampai sekarang.. walaupun da tua.. dah tua ke? tua hanya pada angka.. tidak pada wajah.. kihkih
  14. bercita- cita nak beli kete mpv toyota wish
  15. tidak suke kepada orang yang hikpokrit
  16. suka makan makanan fast food.. cam kfc n mcd
  17. Hanya ada 1 jek wallet yang berwarna merah.. hihi.. hadiah dari suami tersayang
  18. tengah tunggu cincin adiah dari suami saya.. tengah tempah.. xsabar nak ambik
  19. still mengidamkan emas putih, tapi sering dilarang oleh suami supaya saya tidak membelinya
  20. sangat boros tentang barang2 kecantikan dan keperluan anak saya
  21. suke tengok bila anak dan suami saya sentiasa bersih, wangi dan ensemm..hihi
  22. kalu adae kete baru nak letak no.plat 266 jugak.. sbb suke no nie.. berkenaan tarikh lahir dan no. tipon saya jugak 2661266..hihi
  23. paling lembab tentang berita isu semasa dunia
  24. sukekan nature and aktiviti yang lasak
  25. dannnnnn... saya selrang yang PERIANG sebenarnye.. hihi
Saya nak tag dila, shami, angah alifah, kak shila, yati n suhaila untuk menjawab segala soalan 25 cerita tentang kamu..:)

4 comments:

Unknown said...

x tag shaye pown! anyway, right now is the exam mood~haha.. tgh sengal.. br lps study patho~

Suhaila Hassan said...

ok atul..insyallah nanti kt buat

Shela said...

kena wat ye... ok, nnt lapang, kak shela wat ye.. thanks sbb tag..

FaRiNa'S said...

kena wat la akak.. kihkih.. kalu sibuk xpayah la akak layan.. nie saje jek suke suke..hihi

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.