Pages

24 December 2010

3 dalam 1

Disebabkan tiada masa nak berblog sekarang nie.. jadi saya ambil kesempatan untuk menulis mengenai 3 perkara dalam satu entry..

Bermula dari tarikh 1hb 12, 2010.. saya telah tamat cuti belajar dengan itu secara automatik saya perlu berkhidmat semula dengan kerajaan.. huhu! semoga ade rezki saya bersama suami, anak-anak serta keluarga saya..


Last week kami anak beranak pergi tengok umah..Rumah kami sudah siap tapi laon masih belum settle..myb setelah selesai CF dalam bulan 3 da dapat kunci umah.. huhu! lambatnye kami nak uruskan pasal rumah laon.. mayb paling awal pun kami akan duduk pada mei, 2011 di rumah baru.. itu pun bergantung kepada renovation rumah.. rumah kecil sesuai dengan jumlah ahli keluarga kami.. tapi untuk mase akan datang kena cari semi D, 2 tingkat pulak.. sekarang hanya umah teres double storey.. semoga impian kami anak - beranak tercapai..

Tahun baru telah menghampiri.. dengan ini tahun 2011 mummy menanam azam untuk dapatkan second baby.. target mummy sebelum ader second baby kami da duduk dirumah kami sendiri.. supaya kewangan kami seisi umah akan jadi stabil untuk kesenangan anak - anak.. dengan itu, mummy n daddy kena berusaha keras untuk dapatkan adik danish.. hahahha! tahun 2010 awal2 lagik impian da jadi kenyataan..hihi.. dapat beli umah dengan bayar deposit gune duit PBU..hihi... LIHAT SINI

2 comments:

Mama Zila said...

PBU tu ape

FaRiNa'S said...

pinjaman boleh ubah.. tapi sbb dapat pointer okey, so byar 25% jer.. bayar 4ribu jek daripada 16ribu..:)

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.