Pages

04 April 2011

Lawatan ke PWTC - Part 1


Orang ini telah berjaye memujuk daddy untuk membeli katil bersaiz king design kulit seperti dibawah bersame tilam dengan harga 2700 daripada harga 4000 hinggit.. dalam perjalanan balik daddy tanye mummy ''nape kite beli katil erk??bukan katil da ader ke??''..ermmm pulak.. bukan daddy ke yang beria terpengaruh.. hihi.. inilah akibatnye kalu membawa lelaki untuk menyoping.. bukan kite yang beli tapi dier yang beli tanpa keperluan.. maknenye katil ini akan diletakkan di bilik master then katil yang ader masuk ke bilik 2nd pulak..

design ini dengan pilihan birai katil berwarna putih..

akhirnye memilih meja ini.. harga untuk 6 kerusi RM3200. Manakala untuk 8 kerusi RM3999 daripada harga RM5999
Berbalik kepada tujuan asal ke sini adalah untuk mencari dining set.. akhirnye ader jugak yang berkenan dihati.. konsep hitam putih tetap xlari.. buatan meja daripada mable dan kerusi jenis kulit.. memule macam nak ambik kerusi yang corak bunga2 seperti dibawah tapi mungkin corak tue akan membuatkan umah kami berserabut.. jadi kami decide untuk memilih meja yang daddy duduk itu..:)




Actually x beli pun kerusi yang ini.. sbb aritu mummy da beli kerusi ni kat cavenzi sebijik cam design yang ini dan function yang same, pilihan yang mummy pilih adalah kaler hitam..tp mcm kena tukar kaler ke warna krim/putih jek.. hihi

7 comments:

Mama Zila said...

cun gile....suka sgt dining set tu..katil x nmpk sgt..bestnye..semua baru

FaRiNa'S said...

yang mane satu cantik? ader 2 set dining tue..hihi.. kite pilih yang kulit xpilih yang kain.. walaupun yang kain boleh basuh2...tp nampak serabut pulakk yang tue...

Unknown said...

okeh..fine... sy belum ade payslip untuk beli brg2 umah~~~

Anonymous said...

hahah..sungguh hebat anda bersopingg yer..! dapat durian runtuh ke/..anyway..sume cantik2...;)

FaRiNa'S said...

takder la durian runtuh..duit yang aku simpan dari dulu sampai sekarang.. inilah duitnye.. :) kami baru nak mulakan hidup macam nie.. kena bayk berhabis sebelum semuanye stabil.. nie pun ader jugak orang yang xpuas ati..:) aku relax jekk... hihi.. suke berblog untuk dibace dimasa hadapan...:)

Anonymous said...

biasala..cm aku dulu..memang kna ikat perut...memang betul2 kna brjimat cermat dlu..;) alhamdulillah bila sume dpt dicapai...erk?org xpuas ati? xpaus aty sbb apa?

FaRiNa'S said...

tuela..hihih.. janji kite xkaco orang.. hihihi.. betul jugak ckp ko bukan senang nak buat sume orang sennag ati ngan kite..:)

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.