Pages

02 July 2010

Baju itu

Mummy post entry nie atas permintaan untie ika..hihi..juga UNTUK kawan saya yang lain.. ianya juga sambungan dari entry yang sebelum ini .... semalam chaka chaka online ade anta msg yang membuatkan saye terharu, dier sanggup untuk memulangkan duit saya semule sebanyak rm60 atas kesilapan dirinye (baru ngaku).. dan baju yang dier tersalah anta itu, dier suruh saya simpan.. mulenye memang saya nak melupakan segala benda ini supaya ati saya juga tidak sakit.. tapi at the last night dier anta msg n meminta maaf.. okess mummy danish moral of the story, lepas nie xpayahla gatal2 nak beli baju secara online lagik yekk.. nasib baik daddy danish xbising.. sbb beli baju nie gune duit mummy danish..huhu!


Baju yang dier bagi female n male same saiz (L saiz) lepas nie kena kecikkan sikit baju nie
Kesilapannye xdela besar mane bcoz of pasal salah anta saiz jek.. ianya mungkin sebb kecuaian supplier yang dari korea tue (kononnye) tersalah pandang atau kehabisan stok baju yang diminta.. saya antara orang yang bernasib baik kerana ade orang yang beli secara online tapi barangnya tidak sampai2 kepada tuannya.. ader juga yang beli online baju yang sampai koyak2.. terima kasih ya ALLAH kerana permudahkan semuanya..

tanda jenama dengan plastik pos laju..
okehhhhhhhhhhh tq kepada kawan - kawan mummy danish yang sgt prihatin terhadap mummy danish ini.. saye xtahu benda yang mudah akhirnya menjadi susah oleh dier.. so, saye xperlu menyalahkan sesiapa.. jika saye xbeli baju secara online perkara ini mungkin xakan berlaku..:)..tapi kadang2 saye rase, saye xserik lagik untuk beli secara online.. boleh ke gitu??hihi

2 comments:

Unknown said...

huhu.. cian farina.. tp naseb bek peniaga 2 dh sedar kesilapan die..

dh2, dont bengang2 anymore~ chill ya~!

FaRiNa'S said...

hish2 okesssssssssss... bengang2 nanti cepat tua

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.