Pages

07 January 2010

Struktur guna kayu


apsalla aku kena ambik subjek kayu nie..
harini nie kelas macam biase.. huhu!! letih kelas amali smapai kul 5 gak arinie.. busannye dengan subjek kayu nie.. kebetulan subjek nie aku ambik ngan apon n mey.. heheh! teringat mase diploma dulu.. tanpa aku sedari gelagat aku pun macam aku ambik diploma dulu2.. huhu! tak sedar diri aku nie da ader anak sorang.. tambah2 aku kawan dengan apon n mey.. lagi meriahlah kehidupan aku sebagai student dengan adenye rakan sebaya seperti mereka..


meriah
heheh.. ni bukan amali nie.. sibuk bersembang.. huhu!dengan aku2 perangai macam budak2.. memang aku rindu saat diploma dulu.. sume classmate rapat.. kiterorang macam adik beradik.. da tak kisah da..now.. sumenye menjadi kenangan bile sume da bawak haluan masing2..

p/s:watever doaku semoga kawan2 aku sentiase bahagia n berjaya..

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.