Pages

28 January 2010

Errrrrrrrrrrmmmmmm

banyaknye kije... argggghhhhh bile nak habis buat proposal nie..tadi baru habis paper untuk minggu nie.. meinggu depan ader lagik satu paper.. yang nie baru jek ujian 1.. nasib baik ujian 1 sumenye ok.. walaupun aku tak baca.. atau baca buku ala - ala jek... sangat mals membaca.. danish yang bacakan untuk mama.. haha.. buku yang mama beli untuk danish langsung dier taknak.. buku mama yang dier tolong baca.. takpe, nanti danish tolong mama jawab exam eh.. pandai anak mama nie'n? jadual yang sediada tahu..
  • 31hb Januari ader amali kat utan simpan ayer hitam
  • 3hb februari aku, exam 1 silvikultur
  • 24hb februari haku kena present proposal (paling berat nie rasenye.. sebb tengah mals nak buat report lagik pasal nie)
bile masenye aku nak siapkan proposal nie.. target aku lepas habis exam 3hb nie.. leh ke???

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.