Pages

10 January 2010

Kenduri VS Makan Angin...

entry kali nie mama letak banyak gambar2.. heheh! sebb mama n papa kemaruk bergambar mase nie.. kahkah!!
semalam pegi kenduri umah kak shirah, pegawai UKK Pehilitan Cheras, huhu!cantik betul.. aku macam tak kenal tue kak shirah.. lain bebenor, balik tue kami terus lepak kat p.d jek.. kebetulan da memng datang P.D so, kami pun menghabiskan mase disini..

1. Kenduri Nurshirah mustapha..

siap ngan flowergurl..
ramai gak warga PERHILITAN datang kenduri kak shirah nie..walaupun nampak persiapan majlis simple tapi tetap meriah.. heheh! aku paling suke ngan pintu gerbang kak shirah nie.. dulu -dulu mase zaman anak dara, konfem aku kumpul pic orang kawen untuk aku jadikan inspirasi mase aku nak kawen nanti.. now.. tidak lagik, just tengok2 jek.. ahaksss!


gambar kiri : anak tuan hj. hadi; gambar kanan: danish ngan untie suzie

tinggi danish da separuh badan mama da..

kiri : papa with danish; kanan: pengantin berarak

2. check in kat eagle ranch resort
pijak jek kat bumi P.D nie teringat mase zaman praktikal dulu.. kami seramai 10 orang praktikal kat palm spring resort.. huhu!! tak best langsung mase tue..

mama with danish
kebetulan memang papa ader dapat boucer untuk menginap disini.. so, kami pun tido kat sini jekla.. kul 3.00pm kami check in..sampai jek.. kami rehat2, then dalam kul 5 baru kami keluar pi teluk kemang n tengok sunset.. then kami makan kat pasir panjang.. da lame tak makan ikan bakar.. best gak sesekali makan ikan nie..

posing jek

tengok kuda kat cini

3. Pantai teluk kemang
sambil duk melayan danish yang nak bertatih..kadang2 kelakar.. tak puas kat umah kat sini pun dier sibuk nak bertatih.. bile berdiri nak lepaskan jek tangan mama dari dier.. cepat jalan yek sayang.. gigi jek tak tumbuh2 lagik nie.. nenek kata danish lambat tumbuh gigi sbb papa tanam uri dalam sangt kot.. hehhe.. leh caye ke?

layan danish

4. Balik
balik sempat lagik kami ambik gambar kat depan eagle ranch nie..hehe! dalam kepala mama nie asyik teringt proposal projek jek yang tak siap lagik.. nak kena submit hari selasa nie.. tapi buat bodoh jek aku!! laptop bawak ke hulu ke hilir, tapi kije haramm nak buat!kalu cuti tue, betul2 cuti..

kat depan sebelum masuk eagle ranch

sebelum check out
komen aku untuk tempat nie, ermmm konsep ala red indian.. memng kena ngan konsep la.. tapi tak kena ngan jiwa aku.. hehheh! yang pastinye aktiviti kat sini extreme n best.. aktiviti jek leh masuk ngan jiwa aku.. boleh tahan gaklah..

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.