Pages

06 January 2010

projek haku punye pasal..


arggghhhh.. tension betul... kalu boleh aku nak siapkan sikit- skit pasal projek proposal aku.. tapi aku pun tak tahu nak start tang mane dulu... tajuk tue aku da dapat about travel behavior among international student at upm.. nak cari maklumat memg payah tapi case study hanye kat area upm jek.. so aku tak perlu pegi buat jauh2... yang peningnye tadi aku n sorang member aku yang buat projek pasal international student gak pegi kat pejabat yang berkenaan untuk dapatkan maklumat.. tetibe mase pegi sane pengarah meeting, then jupe plak ngan pegawai yang bertanggungjawab.. so far diorang intertain memng best ar.. layanan baik punye.. slekkknye kami tak dapat aper yang kami nak untuk proposal tue nanti.. takpelah esok cadang nak pegi lagi kat pejabat international student, upm.. harap2 sumenye berjalan lancar..

hari nie sagt busy sehinggakan aku tak sempat makan dari pagi sampai petang... sebelum balik aku singgah beli char kueh tiew dan 3 popia sambal.. balik aku terus ngap.. kesemua makanan tadi dengan lahapnye.. hehhehe!! tak senonoh jek... tetibe rindu kat danish...mama da rindu kat danish.. nak suh atok anta danish ari jumaat nie..

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.