Pages

01 December 2009

4 Mis MaiZuRa AmaT kAULaN


Raye 2009 that time danish 4 month



Gambar nie masuk aku start cuti sem aritue.. around 11hb november, danish this time 6 month


gambar nie baru aku ambik tadi

Hari nie tak der buat ape2.. memandangkan hubby aku akan berkursus selasa sampai jumaat so aku terpakse tinggal kat kampung(n.9) ngan danish.. lagipun nenek danish sibuk suh tinggal lame2 kat cini..sbb nenek ktak puas nak main - main dengan danish.. aduh!! aku plak yang berbelah bagi.. nasib baik hubby sporting n memberi izin aku duk cini selama seminggu.. kebetulan plak dier ader kursus.. aku upload gambar nie untuk tatapan sahabat ku, hehhe jura.. dah lame tak tengok aku (sbb kat opis MU takleh bukak facebook n friendster) harap- harap blog nie MU boleh bukak untuk melihat keadaan aku selepas melahirkan permata hati, pengarang jantung dan segala bagai kami suami isteri!! waaaaaaaakahkah!!

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.