Pages

07 December 2009

Aku GuBaH bUNga


Beria mengubah bunga


Siap da bunga aku


Letak kat tangga.. sesuai sangat

Harini memang nak buat gubah bunga.. kebetulan semalam memang aku dah beli bunga – bunga yang aku nak gubah.. pasu plak aku ambik kat umah mak aku yang dier tak gunekan lagik.. kahkah! Actually pasu nie aku yang belikan untuk mak aku time raye 2007.. macam buruk siku plak aku ambik balik pasu nie.. sebenarnye mak aku bukannye jenis macam aku yang suke bunga untuk letak kat umah.. tue sbbnye mak aku bagi balik pasu nie kat aku untuk aku letak kat umah aku..

So, aku ambiklah pasu nie.. then aku baru gubahnye tadi.. aku nie jenis yang selalu tak puas hati.. ermm, tau tak ape yang aku pikirkan.. pasu nie tak sesuai dengan bunga yang aku beli nie.. color dark plak.. kalu aku beli bunga color putih lawan dengan daun hijau kan cantik.. tak kisahlah.. dah siap pun bunga yang aku gubah nie.. pasni nak buat gubahan hantaran untuk adik aku nak tunang plak.. aku memang suke gubah – gubah benda jadi cantik nie.. hantaran aku kawen dulu pun aku yang gubah sendiri.. kahkah!! Biase2 jek hantaran kawen aku..simple jek janji cantik!





0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.