Pages

10 December 2009

PBU.. Jumpe kawan lame

huhu.. tadi pegi bahagian perkhidmatan dalam jabatan, jpa.. settlekan pasal borang perjanjian PBU.. THEN pegi kajang sat.. tetiba mubin n apon ajak minum2 kat kedai dulu.. mase tue terjumpe la kawan lame.. fauzi (dil ko kenal tak fauzi yang biha panggil fauziah dulu tue.. budak serting 1) patutla aku macam kenal jek mamat nie.. rupenye kawan sekampung.. hehehhe!! tetiba mamat nie mcam pandang2 aku n jupe aku.. mcam kenal jek? hehehe.. tuela macam kenal sape erk? sbb aku tak sure.. fauzi la.. bile mamat nie cakap fauzi baru haku teringt.. tue pun tak teringt habis pasal mamat nie.. teringt die mcm penah study kat upm jek dulu2.. ermm tak sure.. macam kena tgok gambar2 lame jek balik..da kawen n da ader anak sorang pun dier.. same gak macam aku.. cume anaknye pompuan n baru 6bulan.. anak aku lelaki n da 7 bulan.. aku proses cepat cikit la...hehehhe!!

Lepas balik dari kajang (untuk matikan setem hasil kat kajang).. kiterorang pegi jpa balik kat putrajaya untuk antar borang perjanjian tue.. settle sume kat jpa.. kami pegi upm untuk tukar status penajaan kami kepada jpa.. huhu!! settle tugas yang sepatutnye kami settlekan minggu nie.. (dalam ati aku.. dapat duit PBU nie sedebuk.. leh buat downpayment umah) hehehhe!! alhamdullilah.. ader jugak rezki kami sekeluarga..nak kena cari umah plak lepas nie.. ekeke.. AMIN semoga ader rezki sehingga ke akhirnye

2 comments:

dila said...

fauzi a.k.a fauziah?? aku tak sure la yg mn 1. yg rambut dia jiwang2 ckit dlu tu ek? muka mcm pompuan tu ek?? yg tu ke?

FaRiNa'S said...

rupenye bukan fauzi fauziah tu mamat nie.. hahha.. aku salah orang.. puasla aku ingtkan.. rupenye mamat nie yang aku penah minat dulu.. budak kelas 5H kot..huhu!! aku cite ngan hubby aku, gelak jek dier.. huhu

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.