Pages

08 December 2009

Aktiviti Danish


mama danish main kete..

ari nie.. lepas jek mandikan danish waktu petang.. aku bentangkan toto then biarkan danish main sorang2.. sronok aku tgok dier main bola n kete dier.. hehhe.. dalam ati aku.. Danish nie sebenarnye mengantuk..heheh!! tapi dier layan gak mate dier.. selagi danish tak menangis aku biarkan dier main sorang2.. sementara 2 aku pi mandi.. mandi pun aku mandi kat bawah jek.. tak mandi kat bilik air atas.. takut dier nangis.. baik anak mama nie.. sampai aku sudah mandi dier still main.. aku naik atas jap, pakai baju then aku turun semule.. tgok danish main lagi.. heheh! sempat aku snap gambar dier tengah main..

lepas tue aku angkat dier.. aku cakap kat dier.. jom kiter main bola nak sayang? aku pun sepak2 bola ngan danish.. hehehe!! meriah anak aku nie.. hebat main bola.. SUKENYE DIER



Danish main bola


Danish main bola




0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.