Pages

07 December 2009

PeRFuMe MaMa



Ramai orang tanye n mempertikaikan kenape aku suke sangat dengan minyak wangi avon nie… dari form 3 sampai la sekarang.. cube bayangkan aku form 3 mase tue tahun 1998 sampai sekarang tahun 2009.. ade dalam 11 tahun aku gune perfume nie.. aku pun tak tahu nape.. myb aku sendiri tak minat dengan minyak wangi yang berjenama yang lain kot.. atau aku sendiri tak tahu jenama lain – lain minyak wangi.. hahaha!! Watever aku memang suke minyak wangi nie.. nasib baik time hantaran hubby tak bagi hantaran jenama AVON.. hahha!! Kalu tak kantoi aku dengan orang sekeliling.. tapi aku tak malu pun kalu aku dedahkan aku hanya pakai minyak wangi yang berharga RM 19.90. HUHU!! Lagi murah lagi berbaloi!!

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.