Pages

07 December 2009

Teman mama pi INTAN, bukit kiara


Sempat berposing depan umah


sukenye dier

Hari nie mama kena pegi INTAN bukit kiara untuk sign agrement PBU.. memule papa tak dapat cuti coz papa busy sangat minggu nie sempena persidangan ASEAN.. huhu! memule aku da rancang nak pegi ngan apon n mey skali... tapi memandangkan last minute en.salman bagi cuti kat hubby.. alhamdullilah..!! then aku nekad untuk bawa danish sekali.. gerak dari umah kul 8 pagi tapi sampai kat INTAN kul 9.30 pagi.. punyelah jam.. huhu! padahal dari umah aku nak pi bukit kiara just 20 minit jek.. TENSION dengan jam.. tapi nasib baiklah disebabkan PBU nie berganda- ganda lebih bagus daripada PTPTN.. aku bersyukur sesangt.. rugi giler pegawai kerajaan yang sambung blaja kalu tak apply PBU nie..

dari kul 10 pagi sampai kul 11.30 danish tinggal ngan papa kat dalam kete.. heheh!! papa cite habis site dalam kete dier panjat.. huhu!! anak mama da makin lasak sekarang..

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.