Pages

05 December 2009

Danish Vs Fardanez


Danish with Jaquem

Name penuh mamat seorang nie Muhammad Fardanez Jaquem.. Tak tahu dari mane mummy dier dapat idea untuk letak name tue.. sedap plak bunyinye.. budak - budak zaman sekarang name sume pelik - pelik.. betulla kata - kata dila bila pertama kali aku bagitahu name anak aku.. dier kata berbelit lidah nak menyebutnye.. yeke dil? Rayyan Azfar Danish.. Payah ke nak sebut?? hehehe.. tak kisahlah...

Jaquem bakal dapat adik.. mummy da peknen 2 bulan.. bestnye!! Takpelah jaquem da nak masuk 2 tahun.. tak kisah kalu nak tambah lagi sorang pun.. aku nie anak kecik lagik.. tak pe Angah aku follow ko kemudian..hehhe


0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.