Pages

22 November 2009

Alhamdullilah..Akhirnye!!

huhu.. telah sekian lame aku menunggu tawaran PBU.. akhirnye dapat jugak.. yelah kalu nak harapkan duit gaji yang hanya separuh tue jek memang tak cukup dengan PBU ini bakal merubah kehidupan kami sekeluarga..terima kasih ALLAH.. syukur yang tak terhingga..

so, sekarang aku akan berusaha untuk dapatkan CGPA 3.5 ke atas supaya PBU boleh dijadikan sebagai biasiswa terus.. lagipun PBU kalu kiter dapat 2.7 ke atas pun hanya perlu bayar 25% daripada jumlah pinjaman..So tak banyak mane.. aku bukan ape kesian kat hubby yang terpakse menanggung sume yuran -yuran aku.. dengan adernye PBU nie lepas jugakla yuran aku.. sebb jpa memng bayarkan terus yuran- yuran aku.. siap yuran - yuran yang sebelum nie pun leh claim kat jpa..huhu! best2..

hubby yang sangat bertangungjawab soal duit.. minyak kete pun dier yang isikan.. kadang2 aku tak mintak pun, kat dalam wallet aku dier letak duit.. tau2 bile bangun pagi nak pegi kelas, aku singgah kat petronas nak kuarkan duit.. nak ambik kat ATM tetiba aku ternampak duit yang hubby da letak.. kalu bole hubby taknak langsung bagi aku guna duit gaji aku untuk belanja.. dier suh aku simpan jek.. habis tue aku nie ksian sangt2 kat dier.. takpe abang, mungkin ni rezeki danish.. cume mama jek yang kena berusaha lebih sket untuk terus berjaya..
lagipun aku blaja bukan untuk kenaikan pangkat just untuk menambah ilmu pengetahuan, kalu dapat naik pangkat itu rezeki, aku takkan tolak.. sayang papa n danish!!

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.