Pages

18 November 2009

danish punye

Sekarang aku daH tukar susu Danish kepada anmum susulan langkah 2, mAybE sebAb Danish sendiri daH muak dEngan susu infalac kot.. lagik pun tak larat nak beli susu infalac yang mahal tue.. tambahan pulak susu infalac daH naik harga.. aku tengok Danish suke sANgAt dengan susu nie, n nampak serasi sEbAb berak dier pun tak keras.. sejak danish 5 bulan 3 minggu aku daH try bagi dier makan nestum..aku bagi danish makan sIket2 dulu risau perut dier tak leh terima makanan lagi..bile berak danish ok baru aku tambah makanan dier..memule Danish berak keras mase 1st bagi makan tapi aku banyak bagi dier air masak.. so, dier jadi ok..

Seminggu pertama : 1 sudu@ 1 scoop susu anmum, sekali sehari
Seminggu kedua : 1 sudu@ 1 scoop susu anmum, 2 kali sehari
Minggu berikutnya sampai sekarang : 3 sudu @ 3 scoop susu anmum, 2 kali sehari

Now, sekarang aku nak buat bubur dier ikut resepi tasha, thanks tasha sEbAb tumpang resepi ko untuk menu Danish..sekarang aku tak risau lagik bile Danish minum susu 4oz pun tak habis.. sEbAb Danish daH start makan.. sepatutnya usia Danish sekarang dier DA kena minum susu around 6-7oz sekali..




0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.