Pages

25 November 2009

Carsite danish


Ammar pun pinjam danish punye carrier

Merangkap tempat rehat danish

Carsite 2 dalam 1.. heheh senang untuk dibawa kemane sahaja.. papa danish beli carsite nie waktu danish dalam perut lagi.. harga asal rm230 tapi dapat tawar rm190. dwifunction.. senang dan mudah.. danish tidur buai so, kalu pegi jalan - jalan takde buai just masukkan dier kat dalam nie then buaikan la.. kejap jek dier terus tido.. pastu nak masuk kete.. setting pla kat dalam kete untuk dier duduk.. carsite nie sangt berguna untuk aku.. sbb bile aku nak pegi kelas aku kena anta danish kat makcik depan upm tue.. so, terpakse kena duduk kan dier kat dalam nie.. aku drive..
danish suke duk dalam nie.. senyap jek kalu duduk dalam nie... tapi memng mudah!! sesuai sampai danish umur 2-3 tahun.. tue yang beli tue!! mase last raye.. danish n ammar pegi beraye kat umah untie cik.. ammar meragam pastu pinjam danish punye carrier nie.. automatik ammar terus diam.. emmm, lepas tue umy ammar kena beli satu la untuk ammar plak.. hehhe

1 comments:

s.h.a.d.h.i.a said...

aku beli carseat dhia.. sampai skng tak penah secara rasmi nye dok lam keta.. hehe... dhia pon tak penah aku boh lam carseat nih time dlm keta.. huhu.. cam bazir jek beli..

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.