Pages

24 November 2009

Mau Kurus??

Hubby : sayang, abg ader special untuk sayang
aku : ape lak special2 nie, abg

Hubby : mesti sayang suke, sbb sayang leh pegi time cuti sem nie..

(dalam ati aku..huhu!! yeye, leh pegi bercuti...)
aku: aper die??
Hubby : teng..teng!!
(sambil menunjukkan promosi for body slim)
aku : abg! mama nie tak cukup kurus lagik ke?
Hubby : lor, bukan dulu sayang nak ke? penat abg buatkan untuk sayang..
aku: dulu, time mama tengah peknen.. masa 2 ingatkan da tak boleh kurus mcm mase anak dara dulu.. huhu! now oklah nie..
(dalam ati, penat aku naikan berat dari 49kg ke 50 kg semule.. nie nak kena kurus balik)
Hubby : sayang taknak ke? takkan abg nak pulangkan n ambil duit semula..
aku : abg da bayar ke?
huhu!maknenye aku kena pegi jugaklah program tue erk?? huhuhu!! terpakse.. tapi aku tak yakin aku akan kurus bawah dari 50kg..coz, aku memg nak maintain 50kg jek..sian kat hubby bersungguh -sungguh untuk bagi aku gumbira.. tapi nak suprise sampai tak kena tempat.. kan lebih elok kalu duit tue belikan benda yang lebih berfaedah.. so far, time kasih papa!! mama sayang papa..

1 comments:

s.h.a.d.h.i.a said...

bagi kat aku je atul promosi body slim tu.. wakaka... aku yang layak nye.. ngeh..ngeh...

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.