Pages

22 November 2009

Nak masak ape erk hari nie??

Semalam MIL datang umah.. seronok rasenye melayan kerenah adik ipar yang dah makin besar.. malam tadi, bawak diorang semua makan kat sate kajang.. fuh!! rase macam da lame giler tak makan sate kajang..Danish pun suke sesangt bila tok dia datang.. macam tau - tau jek.. ader connection kata orang..

arini macam biase pagi - pagi lagi aku bangun, aku suh huby beli sarapan(aku malas nak masak pagi).. hehehe..aku just buat air jek kat umah.. ermm, arinie nak masak ape erk untuk MIL? huhu.. rase macam nak masak sup, goreng ikan n sayur yek..

aku: abg, arini kiter masak sup ayam, ikan goreng n sayur jeklah yek.. semlam da buat masak lemak cili api
hubby: tak kisah.. boleh la tue..
(hubby memng tak kisah bab makan tapi makanan mesti kena panas-panas)
aku: ok, kang abg kuar beli nasi lemak beli rempah sup, daun sup n daun bawang sekali eh.. leh masak sup yang special..heheheh
hubby: ok sayang!!!

senang settle masalah aku nak masak ape hari nie.. tugas suri rumah setiap hari adalah terpakse memikirkan ape yang perlu dimasak setiap hari..hahha!!

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.