Pages

22 November 2009

Duit Mengalir Kluar macam air!!!

perhhhh!! penatsnyerss..huhu, baru balik dari shoping kat sogo.. tadi lepas jek MIL balik, kiterorang boring plak duk kat umah.. terpikir satu idea.. aku pun ajak hubby untuk pegi shopping kat sogo.. sale giler2 punye!! best shoping.. niat aku pi sogo memang nak beli baju tidur danish.. baju tido danish da banyak yang ketat2.. hehheh!! so, aku pun ajak hubby pegi sogo arinie.. terpikir jugak, mesti kat sogo tak ramai orang macam selalu sebab orang kerajaan tak dapat gaji lagik.. huhu!! memang best shopping time nie, tak ramai orang n senang cari parking jalan pun tak jam..

ermm..ingtkan nak beli baju danish jek.. kebetulan da memang sale.. papa danish pun berkenan kat tali pinggang n seluar.. ermmm terbelila 2 tali pinggang n 2 helai seluar kije dier.. kat sogo tue jek habis dalam RM150 untuk papa..kalula aku kaya, memang aku beli satu sogo nie.. huhu!! suke betul aku barang - barang yang murah - mjurah nie.. beg bonia pun ader gak sale.. tapi takpela, aku bukan pakai handbeg pun skrang.. bile aku da start kije nanti takpela.. lehla beli benda2 nie sume..

aku habiskan duit around rm 140 untuk side baju danish.. dapatlah danish 4 pasang baju tidur, 1 seluar jean, 1 t-shirt n 1 kasut tom & jerry.. sale yang terlampau2 sampai 70% buat aku terpedaya.. alang - alang membeli biar menang memakai.. hahaha!!tengok harga murah jek, aku ambik..tengok yang sesuai jek, pun aku ambik.. botakla kepala mcm nie..

ondaway balik dari sogo papa cakap ader plak barang yang papa nak beli lagik.. kasut papa terlupe nak beli kat sogo.. so, ermm terpakse singgah kat mines la plak untuk cari kasut papa.. jam mase tue da kul 6 petang.. tetibe perut rase lapar, padahal tadi sebelum kuar rumah dah makan siap2 kat umah.. nie lapar lagik!! makan kat chieken rice shop.. aku order kari laksa noodle, papa order 1/4 chieken & chieken rice.. makan jela.. makan jek da habis RM33. lepas makan baru cari kasut papa.. ingt lelaki senang jek cari kasut.. rupenye macam pompuan jugak.. hehehhe! memilih.. nasib baik aku jadi perunding imej hubby aku.. so, aku yang tukang pilih..sampaikan danish da boring da mase tue.. huhu! habis around rm 500 hari nie..termasuk dengan kasut papa.. erm, duit cepat jek mengalir keluarkan????

danish da boring

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.