Pages

24 November 2009

Pa&Ma


my baby
Danish masuk majalah.. huhu! keluaran november 2009.. aku tak beli majalah pa&ma bulan nie.. huhu! ketinggalan la aku, ruginye aku.. aku tak beli sbb ari tue aku sibuk dengan exam sampai tak terpikir untk beli majalah tue.. zuhir yang cakap danish masuk majalah.. then baru terpikir yang aku ader hantar kat ruangan mandi -manda pa&ma.. ermm masuk ruangan mandi - manda jek pun.. bukan jadi cover majalah pun.. aku saje jek anta kat ruangan mandi manda tue.. coz macam best jek.. tetibe memng masuk plak.. yang peliknye majalah keluaran oktober 2009 aku beli, nov aku tak beli then disember aku beli semule.. ayoooo!! Mcmne nak daptkan majalah tue erk??

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.