Pages

14 November 2009

like papa..:)


danish wat aksi macam papa..

sibuknye baca paper macam papa


ape pendapat korang?? SAMA TAK?
situasi 1

kak shela say : anak ko macam Azhari lah..
aku : yeke?

Kak yana : Ye.. sebiji kalu tengok dari tepi..

kak shela dengan bangganye ambik gambar hubby n danish dari tepi.. huhu memang sebiji.. dimana tumpahnye kuah kalu tak ke nasikkan?mase tue besday auni 1 year.

situasi 2

mak : anak ko nie macam da takde muke ko da angah.. sebijik muke papa dier
kakak : huhu, sebijik abg arie la angah (kakak nie adik aku)'

adik : ha a la ngah muke abg arie..

ermm, jelas disitu anak aku banyak ikut muke papa dier.. cume kulit n dagu jek ikut aku.. dalam ati, aku tak kisahlah ikut sape pun yang penting danish anak mama n papa..
mama n papa sayang danish.

situasi 3

adik hubby datang kat umah, mase tue danish tengah tido..
liza: na, macam abgkan danish nie?
aku: entahlah, ye kot.. ramai yang cakap macam tue.. betul lah tu..hehhe

huhu!! danish versi papa tapi kulit versi mama.. hehhehe

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.