Pages

23 November 2009

MIMPI mainan tidur KE??

Malam tadi aku mimpi aku dapat baby girl kembar.. ermm ader ape2 ke nie?? dulu sebelum dapat danish pun aku mimpi aku dapat bby gak.. bila cakap kat mak, mak tanye period.. aku baru jek lepas period mase tue.. pastu mak cakap mayb tuhan nak bagi rezeki kot.. ermm 2 -3 minggu pastu aku pitam kat fakulti.. then pi cek kat PK, PK cakap tak peknen.. sebenarnye aku da peknen da mase tue.. hahhaha! PK tak reti cek..(mase time nak dapat danish)

Now aku tak tahu samada aku peknen or tidak coz aku memng da lame tak period.. around 4 month, da la tak pakai pelindung ape2.. huhu.. tapi tiap - tiap bulan dokto suh cek urin.. takut2 peknen.. aku cek gak bulan lepas, tak peknen.. now aku tak cek lagik!!risau jugak.. huhu, kalu aku tak belajar sekarang nak jek aku kumpul anak sampai 4 orang terus then stop.. tapi masalahnye aku tengah study..RISAUNYE aku!!

0 comments:

Post a Comment

kawan -kawan mari komen cerita saya..:) tq!

 
Copyright (c) 2010 MY FAMILY'S HEAVEN. Design by WPThemes Expert

Themes By Buy My Themes And Web Hosting Reviews.